Gaaah

Jag har ingen som helst kontakt med omvärlden känns det som men inte gråter jag för det. Det är det bara andra som gör ^^
Känns så otroligt skönt att jobba nu, att ha en anledning att gå upp, ha något att göra om dagarna och få njuta av ledigheten. Innan så var ingenting alls speciellt. Visst var det speciellt men man kunde i princip göra vad man ville när man ville och det slutar bli roligt efter en sisådär 3-4 månader... Nu försöker man klämma in en massa kul på sin lediga tid.

Jobbet då? Jag stormtrivs och tycker om de flesta barnen. Har mina favoriter. Ganska svårt att inte ha det. Det är 10 barn på min och Maj-Britts avdelning Månen. Alexandra, Alex, Anna, Arvid, Delicia, Ebba, Elin, Emil, Sunniva, Vincent.
Alexandra Vill man slå ibland. Besserwisser och äldst men hon har sina rara stunder.
Alex Vill man också slå ibland. Lika gammal som Alexandra och är som en liten professor.
Anna Henne vill jag bara ta hem. En vild rödhårig tokfia.
Arvid Tyst som en mus.
Delicia Ett riktigt busfrö. Långa flätor ner till stjärten.
Ebba Urgullig och kan inte säga R. Tofsar i håret heter pippilotter. Pussar på sin storasyster Alice.
Elin Jättesöt med två långa tofsar men det hon pratar om är rent påhitt och tar en lååång tid att få fram.
Emil Tyst liten krabat.
Sunniva Väldigt egen men ack så söt.
Vincent Absolut den coolaste ungen. Riktigt lillgammal till sättet och kan klämma ur sig så balla saker.

Ner till tåget. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaja.. då sitter man här å äter sina köttbullar i svampsås, går inte att skicka sms till dig för du svarar ändå inte :) Så man får ju kladda lite här istället :)
Hoppas allt går bra på jobbet!!!
Kram puss en hemlig beundrare 99

2007-01-17 @ 12:13:18

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback