Slummer och siffran 83

Så fruktansvärt trött i dag. Vaknade en timme för tidigt. Jobbat i 8 timmar utan att få frisk luft på hela den tiden, fick skala potatis och morötter i stället. Hamnade på soffan så fort jag kom hem. Sen mat och efter maten är man ju körd. Ingen idé att försöka göra någonting ansträngande eftersom allt bara skulle bli halvdant.
I morgon blir det sista dagen på veckan som jag jobbar... Som vanligt. Fick reda på att jag får jobba fram till den sista Juni i dag. Fy fan vad skönt säger jag bara. Nu behöver jag inte vara nervös över när nästa jobb kommer rulla in... Det får jag göra i Juli.

Fan. Jag har ingen bra bok att slå ner min näsa i heller. Läser för fort.
Kanske ska hitta någon bok på cdon.com eller göra ett besök hos Sandra igen. Låna Mossvikenfruar.

När jag går till och från jobbet och Bloc party strömmar ur hörlurarna så bultar mitt hjärta så hårt och jag blir megaglad. Jag ska ju se dem!! Snart. Om 83 dagar! ^^


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback