Sjukling

Fy fan för att vara sjuk. Sitta helt ensam och inte göra någonting alls utan bara må dåligt.
Ser ut som att det kommer bli ett mysigt väder i dag.

Jag tänkte på... I början av ett förhållande eller kanske inte i förhållandet utan i början när man träffas lite smått sådär så visar man mer än gärna vem man är. Man tycker att man är så jävla het eftersom personen i fråga vill vara med en och självförtroendet åker i topp. Man vill visa vem man är. Man är stolt. Man vill inte vara någon annan för då får det vara.
Många månader in i förhållandet så vill man vara någon ny. Man vill inte vara sitt gammla tråkiga vanliga jag.
Man vill bli upptäckt igen. Man vill bli lika intressant som man var i början. Varför ska man bli som en använd disktrasa? Man vill ju inte bli ointressant. Man försöker och försöker att komma med nya saker och allt vad det är. Men det blir ju inte alls lika uppskattat som förut. Man kanske bara lägger ner för mycket tankar på just det här. Det kanske bara är jag som hänger upp mig på det här. Jag menar, det är ju ingen som tvingar mig. Ingen som sagt till mig att jag är tråkig. Men om man själv blir trött på sig själv så tror man väl automatiskt att andra också ska bli det. Jag är nöjd med mig själv. Kanske inte vissa dagar men oftast. Ombyte förnöjer. Eller vad säger man?!

Kommentarer
Postat av: jääännii

Håller med dej om att man inte tycker man är lika intressant som förut i den andras ögon.
Men jag menar. Micke tycker ju alltid jag är grymt het, dock är det jag som inte typ tror på att han kan tycka det alltid. Eller nåt.
hehe.

Fast jag tycker att i början så är man alltid osäker, man är halvt livrädd för att säga fel saker och jag tycker inte att man försöker vara sig själv till max, eller jo, men man försöker typ vara den där söta rara snälla flickan typ.
Eller nåååt.
Nu är man bara "hurru kärring!" haha närå :D

Woho! Bloc party för hela slanten ;D Faaan va najs!
SAKNAR DEJ! VI MÅÅÅSTE SES SNAAAAART!! (Helst nu) hihi ;D


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback