Lista!

Inte alltid som man hittar roliga listor.
Men här är en i min smak.
Norpade den ifrån någons blogg.
Som de i sin tur norpat från någon annans.
Osv.

ROCK                                                       
[x] U2
[x] Red Hot Chilli Peppers
[x] Nirvana
[x] Foo Fighters
[x] Queens of the stone Age
[x] Audioslave
[ ] Nickelback
[ ] Puddle Of Mudd
Total: 6

CLASSIC ROCK
[ ] Led Zeppelin
[ ] Pink Floyd
[x] Jimi Hendrix
[ ] AeroSmith
[x] Queen
[ ] The Rolling Stones
[ ] The Who
[ ] T-Rex
Total: 2

POP
[ ] Britney Spears
[ ] Christina Aguilera
[ ] Justin Timberlake
[ ] Kelly Clarkson
[ ] Simple Plan
[ ] Backstreet Boys
Total: 0

HIP HOP/RnB
[ ] 50 Cent
[ ] Fat Joe
[ ] Kanye West
[ ] Eminem
[ ] Mary J Blige
[ ] Snoop Dogg
[ ] 2pac
Total: 0

METAL
[ ] AC/DC
[ ] Guns n' Roses
[ ] Motley Crue
[x] KISS
[x] Iron Maiden
[ ] Bon Jovi
[ ] Motorhead
[ ] Black Sabbath
Total:2

PUNK
[ ] Sex Pistols
[x] The Clash
[ ] Misfits
[ ] Towers Of London
[ ] Rancid
[ ] Pennywise
[ ] The Dead Kennedy's
[x] The Ramones
Total: 2

INDIE
[x] Arctic Monkeys
[x] The Killers
[x] Blur
[x] Franz Ferdinand
[x] Razorlight
[x] The Kooks
[x] The Strokes
[x] The Libertines
Total: 8 (Definitivt min genre)

Alternative
[x] Muse
[x] Radiohead
[ ] Skunk Anansie
[x] Placebo
[ ] Massive Attack
[x] Coldplay
[ ] Portishead
[ ] The Shroud
Total: 4


Alltså. Indie. Rock. Alternative. Absolut!
Sen finns det en massa genrer i genrerna.
Den poppen som jag gillar t.ex. Finns tyvär inte med.
Skulle jag göra en egen lista skulle det bara bli en massa bra musik ^^v

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback