Lång dag

I morse blev det inget bloggande. Var knas med sidan och så hade jag inte så mycket tid på mig heller om jag ska vara ärlig. Det blev en lång dag i dag. Sista barnet blev kvar fram till 17.25. Ringde pappan som trodde klockan var halv fem vilket den då inte var utan 10-15 över fem. Fick iallafall skjuts hem så jag slapp cykla i mörkret. Tänkte sätta mig framför någon film eller serie men jag vet inte vad jag vill se... Som vanligt. Petrus not home. Måste ta en dusch. I kväll kommer jag att somna så fort jag lägger mig ner i sängen.
Puuust! Är helt tom i skann. Var på mysigt besök hemma hos Jenny och Micke i går. De bor urtjusigt mysigt. Lite lustig trappa bara ^^,  Jag blir så avundsjuk när jag ser hur gulliga de är med varandra hela tiden. Varför kan inte jag få ha det så. Hela tiden. Det finns mycket man vill ha som man inte kan få. Om man inte säger "Kan jag be och få" ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad kul att höra att du tycker vi är söta hihi ^^
Men vadå? Ni är ju oxå söta ju? tycker iaf jag ^^

Vi borde snacka på riktigt någon dag tycker jag. Saknar någon att prata med, om sånna saker som man inte kan prata med alla om du vet.

Hoppas allt är great hone! Puss puss å kraam =)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback