Jag vill inte

Jag vill verkligen inte ha den lilla människan med.
Det här skulle vara min och Peters så kallade resa så ska det bara komma in folk och domdera.
Jag åker hellre själv med min kudde som kommer att ha två uppgifter: Skydda skann på natten och skydda rumpan om dagen.
Blir så lätt irriterad på allt nu. Men snart är den tiden förbi. Veckan är över. Snusfri i 5 dagar så snart borde giftet vandrat ut ur min kropp. Tyvär håller jag på att bli sjuk. Halsen gör bara mer och mer ont fast det ska vara tvärtom. Det ska göra ont på morgonen och försvinna framåt dagen/kvällen.
Men på mig är det mycket som är bak-och-fram och ut-och-in så vad hade jag förväntat mig.
Åååh! Det är så jävla synd om mig ibland!




Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback