Inget dåligt samvete

Gör ingenting om jag inte jobbar i morgon. De vill helst inte det heller.
Det är nämligen svinkallt inomhus och de vet inte om de kommer ha öppet i morgon.
Golvtempen ligger på 7 grader och enligt... Ja... Så ska man stänga när tempen ligger på 16.
Skulle jag jobba där i den kylan skulle jag nog inte jobba alls på ungefär en månad.

Nu sitter jag och downloadar en massa saker till sims2 som jag sen ska lägga över till Peters dator.
Om jag nu får det ^^
Jag blir så satans sugen på alla saker så jag vet inte hur mycket jag kommer ladda ner.
Uppe i ganska så mycket saker nu och jag har bara hunnit. Sovrum. Badrum. Kök. Håller nu på med vardagsrummet. Massor kvar ju.

Ho hoo

Kommentarer
Postat av: Johanna

=) hehe, det är skoj att läsa din blogg =)

Postat av: Anna

Gött o höra att jag inte är den enda i "vuxen ålder" som snöat in på the sims.... Hmmmm hehe

2007-02-22 @ 14:04:59
URL: http://snyggannas.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback