Hår...

Fortfarande täppt i näsan. Fortfarande ont i skann och kroppen. Fortfarande skrovlig i halsen.

Åt en av mina semlor alldeles nyss. Mmm så delikat!

Ligger i sängen och väntar på bättre tider men det kommer ju aldrig.
Hoppas jag får en lugn natt i natt och inte som i går. Eller... Hur man nu ska säga det.

Jag vill titta på någonting riktigt riktigt bra. Helst anime. Helst Naruto. Måste hålla mig.
(Torsdag torsdag torsdag!)

Jag har genomgått en fruktansvärd handskakning. Peter ska boka tid hos en frisör åt mig och dagarna innan ska han få ta en sax... Och klippa av mitt hår. Jag vet egentligen inte vad jag har gett mig in på. Är så less på håret nu så jag skulle kunna väcka han nu och be han göra det på en gång. Men jag vet att när jag väl sitter där med hår över hela golvet kommer jag få sån jävla ångest. Varje gång jag klipper mycket på längden så sprutar tårarna. Förutom en gång då det var Sandra som klippte mig i 8:an... Eller 9:an.
Men jag menar håret växer tillbaka i lagom tid och det är ju inte så att jag ska dra osthyveln över skann.
Jag tror nog att det kommer bli bra. Har man haft undercut förut så ^^
Ha haaa. Då var jag skakig kan jag lova. Jävla tonårsrevolt man var... Lite.
Ensam framför spegeln och den vibrerande rakapparaten i handen. Det fanns inte en chans i världen att det skulle bli rakt. Men jag körde ändå fast inte allt för mycket ovanför örat... Första gången iaf.
Sen blev det rakhyveln. Och det gör ont! Hur kan man raka sin bula. Aj aj aj!
Nuuu sitter i vilket fall som helst håret på sin plats och är långt på alla ställen.
Förutom den tjusiga luggen. Wooosch.

Tycker jag börjar få lite fint i min blogg nu. Även om det är en del trams ibland men jag menar.
Kan inte låta bli. Man är sjuk. Man har tråkigt. Man har abstinens. Då blir det att man fläker ut allt här.
Någonstans måste man få tömma sig.
Man spar ändå det bästa till sin hemliga bok.

En kyss i nacken på min Älskling.
Goder natt.



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback