Första gången

Första gången Alexandra bakade bullar i dag och fy vad goda dem blev.
Både kanelbullar och vanilj.
Ibland kan hon baka om hon vill.
Gjorde semlor också. Eller  ja, bullarna. Så nu får man fylla dem hur man vill.
Peter gjorde en specialar mandelmassasmet. Sååå den kan ju han få äta upp om han vill ^^
Är inte lika förtjust i semlor som vissa så gjorde bara en till mig.

Promenaden blev kort. Rann i ögonen. Ilade om kinderna. Snoret rann.
Nej. Ville bara springa hem.

Gjorde våran lägenhet i Sims 2 i dag. Ja. Jag hade lite tid över 0.o
Längtar till den 1 Mars då det nya expansionpaketet kommer.
Alla årstider. Då måste man få klädhängare och skohylla.
Jag menar snöar det så ska man ha jacka och grejer. Allt kan ju inte bara försvinna när man kommer innanför dörren. Lite mer real tycker jag att det kan vara.
Annars får jag väl kontakta EA Games. Ho hoo. Jag vill ha skohyllor.

Måste ringa Hanna.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback