Försenade bilder

Efter att ha spelat Sims2 nu i några timmar och tittat ut geonom fönstret ett antal gånger.
Har jag längtat ut mer och mer men varje gång jag tittat ut så har jag också kollat på termometern
som står på -10.1och jag vill inte gå ut i den kylan. Urs vad jag känner mig klen när jag säger så.
Men skulle jag nu ta på mig alla kläder som krävs för att hålla värmen där ute så skulle jag svettas
ihjäl. Hosta som en galning. Vara tvungen att borra in papper i varje näsborre och då måste man andas med munnen hela tiden. Lite småjobbig procedur.
Nej jag håller mig inne i dag. En liten stund till iaf. Tänkte göra om vårat hus i Sims.
Blev lite överdrivet stort.

Måste ringa jobbet också och säga om jag kommer i morgon eller inte. Jag sitter och klurar.
Går jag dit så kommer det bli en förjävlig morgon. Eftersom varje morgon innebär: Peppra sönder näsborren med nässpray så att det går att andas. Snyta sig. Få bort huvudvärken fortast möjligt innan man ser stjärnor. Snyta sig. Får man inte bort huvudvärken så är det kört. Snyta sig. Då skulle jag aldrig klara av ett gäng skrikande barn ryckandes i mina armar. Snyta sig. Köket i morgon med och vem vill ha en sjukling där. Snyta sig. Om jag inte skulle gå till jobbet: Missar ännu 8 timmar. Snyta mig. Dåligt samvete. Snyta mig. Fast jag inte borde ha det. Snyta mig. Bara det att Peter är så duktig på att ge mig det. Fy. Snyta mig.
Nej jag ringer om en halvtimme och tills dess får tiden utvisa.

Lite småbilder till den som vill skåda.

Minusgrader i morse -17.5  Sims2. Ska det där svallet bort?Gaaah!

                             Sovandes Peter. Ligger där och ler ^^  Bullarna
 
Svider-i-ögonen-promenaden  En skugga kanske...
           

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback