Dröm

Minns inte hela drömmen... Eller det kanske var hela drömmen...
Jag drömmer att jag glömmer min väska på tåget och den är full med saker. Jag hoppar på nästa tåg och hittar min väska... Helt tom. Jag börjar störtgråta och vaknar av att Peter frågar vad det är. Grumpfthuum fick han nog till svar. Fortsättningen på drömmen var att det var någon som hade sprättat upp ett skunkliknande djur i baken. Slitit ut alla inälvor. Lagt dem på trottoaren för att torka. Hemskt.
Kan bero på en djurplågerifilm jag såg kanske 3 sekunder på.
Sen hoppade drömmen vidare. Surprise. Mormor och morfar hade gjort om sin tomt till en stooor strand med genomblått havsvatten. Vi badade där och plötsligt så började dem avfyra kanonerna vid skokloster som ligger mittemot på andra sidan sjön. Man kunde se hur kanonerna kom skjutandes genom vattnet mot oss. Det var liksom inga kanonKULOR utan hela kanonerna kom åkandes genom vattnet.
Lite småbisarr dröm sådär.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback