Dröm

I natt drömde jag lite hitt som hatt drömmar ^^
Minns såklart inte allt. Men en del.
Jag och Amelie var på någon slags skogspromenad och vi skulle ta en paus och fika lite på lite stenar och så. Jag går runt och tar lite kort och så ska jag ta kort på Amelie men hela hon skakar på kameraskärmen så jag får ta en ny bild och nu verkligen studsar hon runt!...?
Jag ser hur det börjar strömma vatten där hon sitter och jag säger åt henne att springa. Vi springer för glatta livet ner till någon slags festivalcamping där Peter är. Han kommer fram till mig och frågar om jag blev glad för p-pillerna jag fick i födelsedagspresent av honom men jag fattar inte vad han pratar om eftersom jag inte fått något av honom. Han slår sig för pannan och ger mig en present och jag vet ju vad det är... Men... Det var en ladyshave. Undrar vad som menas med det?
Sen skulle Peter och hans kompisar spela lite poker. Det tog superlång tid men när det väl kom till slutspurten så ville han ha min hjälp. Jag skulle ta på mig damernas klänningar. Det var tjusiga klänningar det. Då vann ju självklart Peter.
Det var en del drömmar om vatten eller snarare en sjö. Minns inte riktigt vad men att den var obehaglig. Tur att man inte minns den.

Min dröm i går lite snabbt. Jag och Jessica var på en punkfestival och vi träffade Emma från klassen där med. Vi var inne på en toa och medans jag väntar på Jessica så ser jag. I speglarna i taket? Hur de har sex i ett bås. En gammal gubbe med mustach som försöker sätta på en ung tjej som sitter på en häst. Bisarrt.
Vi skulle ta kort också med någon klass. På vägen till fotografen så skulle man ner för en trappa som kändes omöjlig att ta sig ner för. Man fick liksom hoppa och ta tag i allt som fanns för att inte ramla och slå sig.

Tur att inget av detta händer på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Pennyyy

hahaha!! Fan vad jag skrattade när jag läste vissa delar :D


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback