Bra dag

I går hade jag en mycket bra dag. Var utanför dörrarna till sent på kvällen.
Åkte iväg på en mysig lunch med mormor på det halvnya italienska matstället i Gränby centrum.
Åt en god lasagne som jag kände smaken på! När man beställde maten så fick man som en blå fyrkantig bricka men det stod inget nummer eller liknande på så jag förstod inte riktigt grejen. När maten var klar så började den där brickan vibrera och blinka. Är jag sen i utvecklingen eller är det sådär på alla matställen förutom McD. och Max nuförtiden. Spännande.
Vi gick en runda i gallerian. Jag var på jakt efter en skidjacka men upptäckte att jag är väldigt sent ute.
Inhandlade ett underställ, ett par jeans (I'm to sexy for my jeans I have to take them off before you put your hands on my ass) Såna jeans. Sen ett gult långt linne, mer som en klänning.
Ja jaa. Vi åkte runt på lite affärer och jag landade hemma vid 17 tiden. Kramade mormor och gick upp.
Peter hämtade Thai mat (Som jag också kände smaken på) innan vi åkte in till stan för att se teatern, Blodsband. Teatern var helt okei. Mycket sång som iofs var bra. Johnny Cash. Smårolig sådär.
Efteråt så ville inte jag åka hem så vi gick till S-Nerikes nation och delade på en flaska vin.
Det blev rött vin. Ha haa. Man blir ju helt blå/svart om munnen av det. Säger hon som knappt druckit rödvin.
Jag hade supertrevligt med Peter. Vi pratade en massa och han fick med mig på ett parti Black jack. Tyvärr var jag inte så skillad som jag trodde ^^ Måste göra sånt här oftare. Blir så satans lätt att man bara blir bekväma och inte gör saker.
Vi åkte hem med sista tåget där båda hamnade framför varsin dator. Peter kollade lost och jag kollade på det sista avsnittet av O.C. Var jag inte svullen innan så var jag definitivt det nu. Tänker inte avslöja ett jota förutom att Julie är coolast. Summer och Seth är som skapta för varandra. Jag hade rätt om min punkt då jag sa att Cohens flyttar. Nu är det slut. No more O.C.

Nu mår jag pyton. Skann bultar och bankar.
Men inte hänger jag läpp för det. Jag har ju så många älsklingar.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback