Jag vill också

Fick presic ett mejl av Elizabeth
och jag blir så frukktansvärt avundsjuk!
Hon kommer att stanna i Japan i två år nu
och jag bara måste åka dit och hälsa på.
Jag ska fanimig leva snålt så att jag har råd
till nästa vinter eller vår, kanske inte så kul
att åka dit om hon pluggar en massa iofs.
Men det där löser sig!! ^^

Sitter och kämpar med de två sista uppgifterna
men orken bara rinner ur mig...
Men jag måste måste måste...
Om ingen annan vill skriva om KOL eller
göra labrapport om hur man gör tvål.
Sen är det ju ett prov i morgon också
som jag inte alls har haft tid att plugga till
så vi får väl se hur det går.

Stress stress stress!!
Måste bara ge en applåd till alla som
står ut med mig när jag är så här
lättretlig och trött!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback