The happiness

Oooh!
Blev bjuden på bio i går ^^
Gissa av vem!
Så söt! Först tänkte han att vi skulle äta ute
men tiden rann iväg så jag värmde på pizza
som vi bakade i helgen.
Kanongod!
Vi såg iaf Disturbia och den var faktiskt
riktigt bra! 
Jag blev tom bjuden på godiset till filmen med!
I går var jag lycklig.
Det var en så bra dag! 
Kan inte varje dag ha dessa stunder?
När vi går ut efter filmen så är det fortf
varm ute (kl.23) 
Jag knallar i bara linne!!
Äntligen!
(Hiroshima)

 

Tack för en underbar kväll! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vassegod :) Å nu vet du va hiroshima är :D

2007-08-08 @ 11:18:16
Postat av: Jennypennybajskorv

Fan vad mys! ^^
Jag saknar dej med baby! När ska vi ses?? PÅ fredag ska jag på kräftskiva så då kan jag inte. Lördag, söndag eller om du e ledig nästa vecka??
Nu ska jag fixa maaat!
Puss!

2007-08-09 @ 16:40:33

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback