The wondering

Galet trött i dag är jag.
Hela dagen har bara varit katastrof.
9 ungar som var hyperaktiva och hade käkat skrikpiller ungefär.
Fick lite lugn och ro nere i köket när jag lagade soppan till 30 pers.
Den blev faktiskt bra.
Det var inte alls så mycket ångest över det hela som jag tyckte innan.
Känns som att jag börjar komma in i alltihopa riktigt ordentligt nu.
Fast nu.
Helt trasig. Absolut inget roligt väder heller.
Ösregn och hagel.
Fick sitta under taket i trappen och läsa sagor för barnen.
Skönaste ungen ställde sig under stuprännan där det strömmade ut vatten.
Ja han såg ju ut att trivas ^^
Nog om jobbet nu.

Jag har faktiskt lite ångest över i morgon.
Tänk om jag måste ha brillor.
Skulle iofs vara skönt att veta om det är där migränen slår in så man kan slippa den.
Bara vänta och se mitt herrskap.
10.45 in the morgen.

Just nu så sitter jag och min bror framför tvn och spelar ps3!
Enbart ett spel än så länge men det kommer mer.
Spelet som han har nu bli man ju panikslagen av och panikattackerna slår till titt som tätt.
Önskar att mina nerver var lite bättre ^^

I morgon så kommer troligtvis mina spel på posten.
Kim är så snäll!!
2 Sims2 expansion. Tur att Peter är borta lääänge så man hinner spela lite 0.o

Fan vad jag längtar till Uppcon!
Jag vill ha en massa fina wallscrolls att pryda väggarna här hemma med.
Sen vill jag se Elizabeth cosplaya.
Vill se cosplayen överhuvudtaget.
Det enda som är tråkigt är väl den låga åldern... Men det står jag ut med.

Jag saknar en stor skara!
Varför ska alla... Ja inte vet jag... Dö ut!

Hallabalooo nu ska jag planera!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback