The Katalin

Weeping willows.
Har inte hört sådär överdrivet mycket från det bandet
men det var riktigt mysigt att lyssna på.
En massa gosiga sånger som bara fick en att vilja åka hem
och krypa ner i sängen bredvid Peter.

Att se ett live band fick mig att längta ännu mer till Bloc party
och allt annat som man defenitivt kommer att se i sommar.

Maten var god men alldeles för lite för min hunger.
Skulle krävt en dubbelportion.
Pratade mycket med Hanna, blir på tok för lite tid med henne!
När man väl är med henne så njuter man bara.

Weeping willows

Nu är det bums ner i sängen.
Sista jobbdagen för veckan i morgon som vanligt och strålande väder ska det bli!

Jag vet att jag är tråkig på bloggen numera men allt har bara varit överflöd i mitt tycke
men nu så porlar mycket inom mig så snart kommer det bubbla upp ett hav med dynga.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback