Vill inte

Vill inte bli sjuk!
Efter att ha suttit med en sjukligt sjuk jenta ett par timmar nu så börjar jag sakta känna febern ta fart och sitter för tillfället med tempen i armhålan, den visar 36.9 efter 2 min! Och det bara stiger må jag säga.
Börjar låta lite nasal också, vilket inte tyder på något gott. Har en massa att göra i flera dagar nu så det får inte hända nu. Nina Rochelle ska ses i morgon på kafe 44 och det bör inte missas eftersom de står på måste "måste-ses-listan".
Var i Uppsala och trallade med Elizabeth i dag och inhandlade tyget till min Prinsessan Leia klänning så nu fattas bara kanelbullarna som jag ska baka. Inte! Men Elizabeth hade en massa planer som hon gärna ville dela med sig. Hon hade beställt en Sasuke dress och ska köpa en Naruto dress med och då ska vi ut i det vilda och fota en massa! Yeeeeah! Ha haa kan tänka mig oss framför mig springa runt med dräkterna och folk bara glor men det kommer bara bli kul. Lätt att man är Sasuke. Grrrrr!
På vägen hem fick jag en glad nyhet om flytten, det gick! Nu ska vi byta lägenhet och hoppas att det kommer gå så fort som möjligt annars blir det flytt runt jul och nyår och det vill man ju helst inte. Då vill man ha det mysigt och inte ha en massa kartonger överallt. Jag ser dock inte fram emot flyttstädningen men det måste göras... Yes, tempen stannade på 37.0, ingen feber där inte.
Nu är jag helt tom på förnuft så det får bli kojan.
Tjingeling rymdling! (Vad tittade jag, Sandra och Janet på?!)


La la la laaaa la la lalaaa

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback