Tandhygienistens dom

Jag har ett hål och tandsten som ska tas bort!
Jag vill icke! Hon var så satans hårdhänt så  jag ville gråta. Sen när de tar röntgenbilder får man bita på någon plastbit som trycker rätt upp i tandköttet och det gör så ont. Kan de inte ha lite överseende med att man kanske vill använda munnen igen.
Hon sa också att det var viktigt med tandtråd och regelbundna måltider vilket jag inte tänker på alls.
Man äter när man är hungrig och man pillar mellan tänderna om någonting fastnat.
Men man får väl ta och lägga om sin munvård.
Det var ganska mysigt att gå en liten morgonpromenad ner till tandvården iallafall, struntade i cykeln för en gångs skull. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får städa upp lite hemma.
Funderar på om jag ska ta Lizzy idag och imorgon!
Eftersom inget jobb har dykt upp än så blir det ganska långtråkigt hemma. Därför min blogg är uppdaterad så ofta med en massa skit.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback