Peeeow

Idag har jag varit en liten hurtigbullen känns det som. Dagen var planerad som så att jag skulle träffa Elizabeth vid Bolandsskolan efter det att hon slutat jobba klockan 16. Jag gick från stationen till Boland och mötte Elizabeth och dumma jag trodde att hon hade cykel men icke då, så vi promenerade hela vägen hem till henne i Årsta bland alla de där frukt och örtgatorna. Det tog ett tag men det var så härligt och för första gången kännde jag doften av höst. Det var en massa löv överallt, jag bara måste göra mig en lövhög och lägga mig i. Väl hemma hos Elizabeth kollade vi på de 4 första avsnitten av Love Hina. De var väl sådär, ungefär som Ah! My goddess och Please teacher. Nu när man kommit in i Death note så har man mer fastnat i den genren. Vi käkade lite ramen med pinnar och det gick riktigt bra fast det är kanske inte så svårt med pinnar till det ^^ Sen spanade vi in Final fantasy Advent children som jag inte sett än och den var jävulskt bra, jag vet inte hur många gånger jag fick gåshud. Man kunde ju inte slita ögonen från Cloud, Reno och Vincent, helt bedårande allihopa.
Hennes rum var hur mysigt som helst men hon hade så dämpad belysning och varmt där inne så man höll på att somna in flera gånger. Fick låna 2 filmer av henne, Trollkarlen från OZ och The lost boys.
Det var iallafall kul att se henne mindre ledsen som hon verkade vara i förrgår.
I morgon ska jag göra klart en uppgift och jag tänker ägna hela dagen till det om det så krävs. Sofie kommer över också och jag ska hjälpa henne med ett par byxor. Ja, nu ska jag läsa några kapitel Death note och sedan sova för jag är riktigt slut nu.

Cloud    Cloud

Reno    Reno

Vincent    Vincent

Kadaj    Elizabeths Kadaj
                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vad sägs om att styra upp nån framtidsdröm fram över så man har något att längta till? Vore guld värt alltså. Förresten måste jag betala igen för burgaren till Kim, sätter in pengar sen så får du ge han dom! Puss

Postat av: johan

Kan innte du publicera lite bilder på TV-spels brudar. dom är kort och gott fulländade!

2006-10-21 @ 02:28:54
URL: http://jdahdouh.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback