Öppna ögon

Ja... Kan inte sova och känns som att jag inte får saker gjorda eller får saker sagt!
En kompis skulle ringa och komma förbi i kväll nu när hon ändå var hemma men inte ringer hon inte, nej hon skulle till en annan först sen skulle hon slå mig en pling! Jag orkar inte lyssna på hennes dravel i telefon längre "Jag, jag, blah, blah, blah, jag & jag" Kan inte folk förstå att andra kanske inte vill sitta och lyssna på samma saker om och om igen och hela tiden höra vad den ska göra? Och! Jag har annat för mig än att stå och lyssna på hur du torkar bajs och är trött och ska köpa hus och knullar med 10 år äldre killar. Usch!
Vissa saker vill man bara höra en gång! Men priset tar ju ändå när man är ett gäng och alla jobbar med samma sak. (Torka bajs) Och de sitter och pratar om vad och hur de gör saker och vilka som spottar och vilka som slåss!? Jag har hört allt ni har att säga om erat jobb i 3 timmar i sträck och omman ska räkna ihop alla timmar blir det nog mycket mer! Jag säger inte att det är ett dåligt jobb på något vis bara det att jag inte skulle klara av det men jag tror inte Någon skulle uppskatta om jag satt och berättade för dem om mina avlopp som jag rensat eller medel som jag fått i ögat o.s.v. Men ändå ska man sitta där och nästan somna innan man kan höra "Stackars Alex" . Men ändå fortsätter de???
Jag sa faktiskt till en gång att kan du inte sluta prata om ditt jobb men då blev det bara tyst istället och buttra miner... Jadu! Dagens I-landsproblem!

Är nog väldigt lättirriterad på sistone eftersom jag slutade snusa för 1 vecka sen och har precis haft den muntra veckan i min månad. Är riktigt glad att jag lyckats hålla mig såhär bra, visst är jag sugen men här gäller det att vara ståndaktig vilket jag lätt kan vara! Nu gäller det bara att fixa alla andra små saker som sitter och nyper i magen så man bara vill ligga och krampa i 1 år.
Men som tur var så finns det ljus som lyfter upp mig och kramar mig även om jag kan vara den mest elaka ibland. Det finns vissa saker man önskar man kunde få ogjorda men då skulle man inte vara den man är idag. Och vem vill vara någon annan än sig själv?!
Jag har föresten glömt att presenterat mig.
Mitt namn är då Alexandra om ingen listat ut det redan. Kommer skriva allt som kryper i skann och i magen. Kanske inga förnuftiga saker men vem är det som tvingar er att läsa?!
Jag vill bara skriva av mig och låtstas att någon lyssnar på mig.
Ibland kan det nog slinka ut en massa otrevligheter men det är aldrig menat mot någon eller meningen att någon ska ta illa upp! Jag vill bara få ur mig allt man kan dra på sig under en dag!

Nu tänker jag faktiskt säga god natt och läsa lite på min nya pocketbok "hantering av odöda"
Riktigt ruskig ibland.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback