Kul jul

Nu sitter man här på stationen, helt ensam. Man kunde tydligen inte köpa biljett där. Attans!
Men det var någon som vi skulle ringa om ca. en halvtimme så skulle det kanske gå att fixa ^^
Hoppas hoppas hoppas!
Vad ska jag annars göra liksom? Såg fram emot idag och är helt tillsnoffsad. Kawaii! ^^
Vill ju inte åke hem i den här utstyrseln för att sen sätta på mig tråkkläder igen. Nu gråter jag snart!
Att jag inte kunde komma på det här tidigare! Då skulle jag vara där inne nu! Och jag har kylt ner mig helt i onödan! Jag kommer bli sjuk... Ingen som kan prata med mig på Msn som man kan fördriva tiden med heller. Allt skiter sig tydligen idag, känns som att idag borde varit igår med tanke på vilken dag det var.
Jag fick en liten present av Elizabeth, en Yuki pin som mus, ååååh så söt!! Sen dvdn med Love Hina men den var ju väntad. Jaa... Vad mer ska man knappa in för att få tiden att gå? Måste kanske äta upp min frukost, macka och festis idag.
Jag önskar man kunde vara så här fin varje dag, fast alla tycker kanske inte att min definition av fint är fint.
Hmmm 20 min kvar... Dumdidum. Äcklilga stolar och bänkar är det här med. Känns som att allt man rör vid kan döda en. Tur att jag hade med en snusnäsduk som jag kan sitta på så att jag inte slår ner min bara bak på en skitig sittplats! Urs urs!

Meeeen! Jag vill ju se cosplaytävlingen! Kan det kanske inte finnas någon liten själ som vill sälja sin biljett till mig här och nu?!

Stackars
stackars

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback