Jag ger svaren och ni ställer frågorna

Jag ger svaren och ni ställer frågorna

Ålder? 20

Är du kräsen? Klart, man vill ju ha det bästa!

Fobier? Basiller och fjärilar

Föredrar du ärlighet? Framför vadå?

Säker eller osäker? Just nu fruktansvärt osäker!

Skulle du kunna förlåta otrohet? Vet ej.

Värsta känslan? Övergiven.

Om du gör dig säker på att klara av alla problem som kan uppstå med en uppgift du håller på med, går allt vägen då? Ja det får man väl hoppas.

Är nakenhet fint? Mest upphetsande

Köper du rosor på alla hjärtans dag? Självklart.

Har du någonsin knarkat? Nej nej!

Är du ofta på msn? Inte så ofta längre.

Är du romantisk? Om jag får hjälp på traven.

Saknar du någon just nu? Ja, finns så många jag saknar!!

Är du nöjd med ditt liv än så länge? Vem är nöjd som 20 åring? Finns väl saker man skulle velat ha gjort.

Har du gjort något du ångrar det här året? Nej.

Är du spontan? Om jag vill och är redo.

Plågade du små söta djur som katter, sälar och marsvin före 15 årsålder? Vem kommer på dessa frågor?

Ser du spöken både lite här och där? Jovars.

Tycker du att alla andra är rätt puckade och att du själv är fantastisk? Ha ha ha haa! Lätt!

Vem är snyggast i världen? Men herregud! Jag...
 
Kan en tjej ha killkompisar och tvärtom? Jo visst...

Föredrar du att vara singel? Nej.

Hur vill du att din partner ska vara?  Ärlig, sällskapssjuk och nymfoman.

Vad lyssnar du mest på just nu? Oooh! Just nu har jag fastnat för Yo la tengo! Annars en del Indie och Emo.

Tre saker du vill ha i ett förhållande: Personlighet, motstånd och tillit. (Tycker kärlek är allt för uppenbart att skriva)

Jag älskar dig eller jag tycker om dig? "Jag tycker så jävla mycket om dig, det går inte att beskrivas med ord. Tänker på dig varje sekund. Vill ha dig vid min sida under hela min vakna tid!"

Vem fick du senast sms ifrån? Elizabeth om UpCon

Har du bra gener? Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

Är det taskigt att inte låta barnen äta kött om föräldrarna är vegetarianer? Det känns som att jag inte orkar svara på den frågan...

Sms eller msn-mess? Sms

Hur många har du varit olyckligt kär i? Öööh... (?)

 Hur många har varit olyckligt kär i dig? Inte den blekaste, hur ska man veta det?

Vem är den vackraste människan du vet?
Finns så många vackra, på så många olika sätt!

Vilken bok har du läst flest gånger? Brukar inte läsa böcker fler än en gång men det skulle väl bli någon sönderbläddrad barnbok.

Vad ska man göra för att ett förhållande ska fungera? Ja men visst fråga experten.
Små bråk behövs samt en riktig försoning!

Vad vill du att man ska tycka om dig för? För den jag är.

Stavar du alltid rätt på internet? Jag försöker så gott det går.

Uttryck du missbrukar: "Jävulskap!" "Vad gör duuu?!" "Ho ho?!"

Vad vill du helst göra inatt: Sova.

Sover du på mage eller på rygg? Jag sover helst på rygg eller tryckt mot kanten med rumpan putandes så mycket det går.

Vad brukar du drömma om? Jag drömmer om saker som hänt men i olika miljöer och situationer som är mer bisarra.

 

Även om vissa frågor är riktigt uppblåsta kan det vara riktigt kul att svara på.
Tänker fortsätta med det och det är inte ens ett skämt.

Kommentarer
Postat av: johan dahdouh

"jomen visst fråga experten" hahahaha roligt skrivet!

2006-11-22 @ 06:58:23

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback