Höstfika

Har precis kommit hem efter en 3 timmar lång fika med Hanna på Lion. Det var riktigt mysigt och skönt att få prata med henne. Hade en bonuscheck på H&M på 150 kronor som jag spenderade nu när jag ändå var i stan. Mötte Elizabeth i kön till Upcon och satan vilken kö det var! Hon skulle cosplaya som någon, minns inte riktigt vad han heter men hon hade hela utstyrseln och lila linser ^^
Ska bli kul att gå dit imorgon och få vara bland alla roliga människor, hoppas bara att det finns en biljett till mig annars blir det lite tråkigt. Ingen aning vad jag ska hitta på då... Men jag får min Love Hina dvd av henne i vilket fall som helst! Jag vet precis vad jag ska ha på mig ^^ Hoppas hoppas det finns biljett!

Var förbi Ica med Sofie och handlade lite gott till våran kväll. Längtar redan till Bert då man kan sitta och hänga med i alla balla repliker! (Garvar)

-Aaah, mitt halsband!
-Jag ska hitta det! Vart är det?! (Dyker ner)



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback