Hemlängtan

Idag är det en sådan där dag då man bara vill ligga i soffan, kura ihop sig, ha en massa snaskigt att äta och kolla på något bra på tvn eller datorn. Men då finns det bara ett litet problem. Man vill att det ska vara rent överallt hemma annars kan man inte slappna av. Alla saker som behövs göras klart måste vara klara annars får man inte den där myspyskänslan fullt ut. Och det är ju det man är ute efter!
Laddar hem en massa Sune och Bert som man kanske kan se ikväll!
Men Bert var textat på Norska... Får försöka tänka bort det.

Urs vad Sjunde himlen var tårdrypande just nu, nu ser jag ju ingenting heller.
Jag undrar vad man ska äta idag då? Åh, imorgon är det American pie, the wedding.
Mitt liv består av tv!

Idag har man inte hunnit med så mycket. Diskat, duschat och betalat in räknar kanske lite för sent.
Gett katterna mat. Måste hämta avmaskningsmedel från en kompis snart, upptäckten är aldrig rolig när det gäller mask!

Nej nu ska jag ta och lyssna lite mer på The killers nya skiva medans jag plockar lite och kanske sätter mig med uppgiften som måste vara klar innan den 15e Okt.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback