Gårdagen

Såg då Nina Rochelle. Var då inte alls som jag tänkt mig. Men nu har jag äntligen fått höra dem! Två tummar upp! Sytt klart Leia klänningen i dag, armarna vart dock liiite för tajta och pallade inte sprätta i det tyget så det får vara som det är, faktiskt nöjd med den.
Leia?
Jag kom att tänka på en sak som jag kom på häromdan då jag
stod och väntade på tåget. Jag sitter under taket och väntar på en bänk,
Då kommer en kvinna och eftersom det regnar så har hon paraply. Hon ställer sig vid bänken jag sitter på under taket... Fortfarande paraplyet uppfällt fast det inte regnar... Under taket.
Det krävs så lite för att man ska se dum ut. Man måste tänka på vad man gör konstant för annars gör man bort sig. Kanske inte på just detta vis utan på alla plan. Det gäller att vara skarp i sinnet och tänka på vad man bubblar ur sig eller gör. Annars ser man dum ut. Och det vill man ju inte göra!!?

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback