Fanart

Fanart är allt bra ljuvligt, det finns det andra saker som är också, som att dra ut ett hårstrå
ur näsan som säkert suttit där i flera dagar och rotat sig fast.
Men nu var det fanart. Att vissa använder sin talang till att göra vissa glada är fantastiskt!
Hittade de här två fantastiska bilderna på Hatake Kakashi & Umuino Iruka i Naruto

Eftersom Elizabeth var dum nog att introducera mig i Slasher träsket
lär jag vara fast där ett tag till framöver.

      

Men det var inte bara det jag fann.
Hittade även en förbluffande mysig bild av Jack Sparrow.
Det går inte att slita ögonen från den.



Hey ho

Kommentarer
Postat av: Hannah

HETA!

kolla gärna min blogg, höhö.

Postat av: Lilla Spöket

En av dem hittade jag också - semt en minst lika bra!!

2007-02-20 @ 05:08:57
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback