Vad ska man göra nu då?

Jaha... Nu hade jag helt plötsligt ingenting att göra... Borde egentligen packa en låda eller två men min rygg vill inte, inte efter skrubbningen av spisen igår. Tog ungefär 3 timmar att få rent fanskapet helt själv. Men då var jag lite lat med. Det var andra bullar när man gjorde minst 2 flyttstäd per dag då allt skulle gå Swoosch... Nu fick jag vara lat så då var jag det!
Nej om man kanske ska ta och se en ny anime serie kanske. Börjar ledsna totalt på att Naruto aldrig vill komma in på originalstoryn igen... De sa att det skulle börja med det på avsnitt 204 men det har ju inte hänt så man får väl vänta en sisådär 50 avsnitt till. Gaaaah!
Bleach däremot är helt splendid! Nu är det bara 2 bounto kvar, pirrar i magen då jag tänker på fajten mellan Kariya och Ichigo. Det bara måste bli de två eller Kariya och Byakuya.
-BAN-KAI! Ståfräs hela vägen ner till tårna!
Men jag kan inte hjälpa att jag saknar Narutos Rasengan skrik.
Nog om galenskapen.
Serierna jag har att välja mellan är: Shounen Onmyouji, Beck, Chobits, Fantastic children, Inukami, Tsubasa chronicle, Strawberry panic!, Higurashi no naku koro ni (4 avsnitt kvar) och Onegai twins.
Så det finns ju en del att välja på men det kommer säkert sluta med att jag tittar på Ally McBeal för hon gör mig så glad. Den lilla ungen i dag som fastnade i toaletten påminnde lite om när Ally fastnade i Johns toalett i något avsnitt. Tahaahaa.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback