Tokio hotel

Den här musiken påminner lite om min Hanson period i 5an... Tusentals tjejer kommer att falla, bli djupt förälskade i den 17 åriga Bill Kaulitz eller i hans tvillingbror Tom Kaulitz.
Musiken är tysk men det kommer snart att släppa material på engelska för att bli kända internationellt.
Jag tycker dock att de ska hålla sig till tyskan. Visst kan tyska låta brysk men på den här gossen är det som små bomullstussar som ploppar ut ur hans munn.
Leb die sekunde är den låten som jag har hunnit lyssna mest på och den är riktigt klämtjäck även Schrei får en att tralla med! (Fan vad jag är gay) Och just för att Bill ser ut som han gör så lyssnar jag... Hmmm... Han är 17... Lite tantvarning här!



Stor ide att vara bisexuell om alla killar skulle se ut som Bill. ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

Tant-varning var det...

2006-11-22 @ 19:48:36
Postat av: Rebecca TH-Fan

nä, han e ju skit snygg! (kanske inte som skit men, a du fattar, va?) han ser ju bra ut! Och deras musik e super!

2007-01-10 @ 20:22:52
Postat av: Anonym

Bill är skitsnygg ju :D mohaha ;D snart ska jag kanske till tyskland och gå på en av deras konserter ^^ hoppas kan man alltid :P

2007-01-17 @ 17:58:50

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback