Ligger ner

Nu har jag spexat hela dagen så nu är det dags för en blunder om ryggen tillåter. Hoppas på jobb i morgon men samtidigt inte eftersom jag har så mycket att göra. Måste ringa en massa samtal, inhandla en massa saker... Tejp och sen släpa allting som ska slängas till sophuset om jag inte får tag på pappa vilket är högst otroligt... Min rygg kommer inte må bättre kan jag lova och skann kommer bli rejält omtumlad.
Fick ett bra samtal i dag som gjorde mig glad, höll på att förlora hoppet men inte då. Så glad! ♥

En liten sak jag tänkt på... Att sparka på någon som ligger är inte alls så farligt om man jämför med att sparka på någon som står upp. Då blir det två som ligger ner... Clevert som vanligt, jag kan inte hejda mig. Någon stoppa mig! Evil grin... Roooar.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback