Paranoid

Förhoppningsvis så är jag bara totalt paranoid ^^

Domokon som var i helgen i Täby var superkul. Gjorde kanske inte så mycket förutom att kolla på en massa serier och filmer. Jag passade på att göra lite klapphandling också i Täby centrum som btw är stort!! O.o
Käkade på en asiatisk "restaurang" och hur mumsigt var inte det! Itadakimas!
Jag sov dock inte där och det är jag glad över, skulle inte orka med att vara där konstant 24/7 hela helgen så rara raringen kom i sin brum brum ^^
Käkade en massa Pocky och inhandlade ett till mobilsmycke med Renji Abarai på så nu får Byakuya sällskap ^^ 
Att jag inte tänkt på den slashen... Yaoi! ♥

Sen har det varit en del trams också... Som vanligt... Snart blir man väl immun förhoppningsvis!

Btw. Så tror jag att Naruto kommer att get back on track igen den 15:e Februari. Det är iaf vad alla ryckten säger och om man ska lita på dem så får man nog vara lite skeptisk... Men vadå... Har ju bara väntat i ett år på att Naruto ska sluta med alla fillers så vad gör några månader extra?! Sen kommer det att dröja ett bra tag innan de kommer en massa fillers igen och det tycker jag är bra.

(Bla bla blaa.. Kan hon hålla käften!)

I dag byttes våran toalettstol ut på den lilla toan... Flashig Den blev då O.o
Ny kran, nytt fläktfilter och hantag som sitter fast vad mer kan man begära >.<

Jag tar nya krafter och tag!
Som det känns nu så orkar jag det mesta.
Tjurtanten tackar nu för sig och önskar god natt!


???????

Kommentarer
Postat av: Jäänii

Synd att jag inte var vid datan när du skrev. Du får se till att vara inloggad oftare på msn damen! ;P


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback