Old pics

Satt och kollade igenom en massa bilder under året som gått och bilder innan dess... Man hinner förändras så mycket under ett år. Jag förstår inte. Blir man bara fulare med tiden eller lägger man bara inte ner samma tid på det yttre längre bara för att man har pojkvän? Eller beror det på att man är less? Jag vet med mig att jag är less. Jag är less på att hela tiden vara till lags. Har man pengar är allt lätt fixat. Men om man inte vill fixa trots att man har pengar? Vad visar det på i dag? Att man är dum i skann för att man inte gör det eller att man är otroligt nöjd med sig själv? Är man nöjd med sig själv i dag så krossas det ganska fort av många faktorer. Inte bara av den glamorösa hollywood fasaden utan av  alla man har omkring sig som promt ska se så  satans spexade ut. Går inte jag på niten så gör andra det och det påverkar mig lika starkt.
I morse var jag ute på en promenad med Peter och jag gick i långkalsonger, mjukisbyxor, en stor grön adidaströja och jag var i princip nyvaken men jag kände mig så bekväm. Vet inte om det var p.g.a att jag var med Peter eller att vi inte mötte några eller att det här är Knivsta... Men det var så himla skönt. Då var jag glad och nöjd. Så vill jag känna hela tiden. Men... Det finns så många Men...

Forts. följer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysbyxor äger ju :D


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback