Lycklig

I dag mår man skapligt, snarare som man förtjänar. Inflyttningsfesten igår blev riktigt lyckad och alla hade det kul får man hoppas. Inga otrevligheter eller förstörda saker förutom ett vinglas men det är luuugnt!
Det kan inte ha blivit bättre om jag får säga det själv. Allt som allt så var vi 22 personer hemma hos oss och det syns eller syntes för en sisådär 3 timmar sedan. Aldrig kul att vakna upp och må som ett as för att sedan komma in till allt stohej från gårdagen, det luktade spya i hela köket och alla jävla glöggspår syns mer än väl men nu finns det inte ett enda spår. Möjligtvis askkopparna. Gaaah, urs!
Appropå det så var det några snorungar (2 år yngre än mig) som satt och rökte på nattbussen hem, jag harklade mig och sa att de skulle släcka cigaretterna för att jag var allergisk och de lydde order! Yes!
Men vem gör sådant nuförtiden? Sen har de höjt nattaxan på bussen till 60 kr istället för 50... Grrrr!

Alltså det går inte att beskriva hur kul det var. Inget bråk heller som det brukar bli mellan vissa två personer. Men tji fick vi den här gången! Man kan vara glada och kramas! ^^ Jag är så glad!

I dag ska det också inhandlas en del saker tills i morgon eller ja, vi ska baka pepparkakor i dag och göra en massa köttbullar till gullets familj. Det kommer bli så bra! Nu känns mycket väldigt annorlunda. Saker känns som det ska, ingenting är dåligt och jag får hoppas att det håller i sig!

Måste ladda upp lite bilder från igår med men det blir vid ett senare tillfälle för nu ska jag göra annat!



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback