Bla bla

Jag tror att det börjar bli dags för ett utav det lite längre inläggen nu. Har bara puttrat ut en massa lösskit på senaste men det beror på flytten. Är helt sönderstressad i kroppen och jag vet precis varför men vissa saker är helt enkelt inte till för att publiceras i bloggen. Jag vill hålla mig lite smått anonym även fast de flesta vet vem jag är men lite måtta får det vara på all förödmjukelse. Flytten är nu helt klar eller vi har inte besiktigat lägenheterna men det får ske imorgon. Sen är allt klappat och klart förhoppningsvis. Helgen har varit ett rent helvete, dels på grund av att jag ska vara så satans nyfiken. Jag önskar bara att jag inte hittar sånt som jag inte vill hitta. Jag hade inte alls förväntat mig något sådant men nu är det bara att försöka gå igenom alla dessa procedurer igen och hoppas att man inte får uppleva allt en gång till.

Annars... Putsar på allt i det nya hemmet. Vill ha det rent runtomkring mig nu, vill inte ha kaos. Jävla ö som ska sitta ivägen för l...

Jag undrar så mycket just nu!!

Just ja, Kim fyllde19 igår! Tjohooo! Han får välja ut en datorstol från mig. Tycker det var en bra present eftersom hans stol är skinnflåd ner till benen.
Blir födelsedagstårta i helgen istället eftersom det är så bökigt hemma nu. Undrar vad han får av resten av släkten? Pappa kom förbi på morgonen också!! Kors i taket och gallopp!! Plingade på klockan 10 på morgonen vilket känns mysko eftersom man behöver en bricka för att komma in i våran port men han lär väl ringt till grannen mittemot oss som han känner och jobbar med.
Deeet är också så satans skönt! Vi har normala grannar. Yes! Förra lägenheten fick man inte skratta i efter klockan 21 då vart det bankande i väggen. Här kan man ha storfester och lyssna musik länge, kan tillochmed ta en dusch efter 22. Galet! Känner grannan under mig och han rakt över är inte alls någon ängel så man har ju lite fördelar. Ho hoo!

Så kul! Kom på nu att det är riktigt kul med nya människor. Ibland behövs det nya ansikten och tankar i ens liv. Speciellt om man liksom klickar på en gång. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej gumsen! Åh, det låter som att du fått en liten oas nu ju :)
Vi kan väl ses snart tycker jag=) Såg du senaste OC föressten.. Ryan hjärta Taylor, mhhmmm =)
Puss gums!!

2006-12-04 @ 22:55:30

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback