Bom bom bom bom låter stora trumman

Det är så jävla skönt att du försvunnit!
Fast det vet du inte om. Bara jag.

Min lust att jobba försvinner sakta men säkert.
Man börja komma in i den fasen då man gör precis allting
på rutin. Man kan alla "viktiga" klockslag. Man vet vad man ska
säga när någon börjar gråta. Byta blöja går på 2-5 sekunder
beroende på bajsmängden. Men jag kämpar på som den
älskvärda vikarien Alexandra/Alex/Cornflakes.

Jag vill ha en lägenhet nu!
Jag vet att jag tjatar men vad ska man göra?
(Fan, behöver tops också!)
Nu när solen lyser så får man det där lyckoruset
och man vill vara glad glad och glad. Jag är glad också
men jag skulle vara tusen gånger lyckligare i minst en tvåa
i Uppsala med Peter och katter!

Sen när slutade folk att använda versaler?
Ungefär som den babyboom som äger rum just nu,
samma sak gäller förälskelsen att använda gemener.
Sluta.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback