The raisin

Jävlar vad jag hade tänkt att studera i dag!
Men det blir ju inte så...
Försökte mig på programmeringen men
jag fastnade självklart på direkten
och Peter är i skolan så får helt enkelt
vänta tills han är hemma!
Webbdesignen känns så himla simpel och
det är något jag vill göra för att det är kul.
Prog. hanteringen ska jag väl också
påbörja någon gång... Också rätt så simpelt...
Naturkunskapen är det inte så mycket i den här
veckan, bara till att välja vad man vill ha
som specialarbete.
Matten skulla jag iofs kunna börja räkna på
nu ^^

Jag hittade för några dagar sedan
ett russin på golvet... Jag undrade
då vart fan det kom ifrån för vi käkar
nog aldrig russin här hemma förutom
Peter som har det i sin müsli men det här
russinet var alldeles för stort och saftigt
för att ha legat i en havrepåse.
Så jag frågade:
"VART KOMMER DET HÄR RUSSINET IFRÅN?"
Till svar får jag:
"Det är inget russin utan en gammal vindruva
som katterna lekt med"
Så vi gör egna russin i det här hushållet!
Mysigt med ihopskrumpnade vindruvor under
soffan, i hörnen & bakom bokhyllan ^^

Så fruktansvärt lite som händer nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jorå det rullar på. Veckorna går.
Synd bara att det är så tråkigt väder ute..
Skulle vara kulare med sol =D
kram


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback